Háček v ruce

23.04.2013 17:40

Máme tady úterní večer  a já držím háček v ruce a pilně pracuju na polštářku návod na něj je uveden v návodech, ale nevím jak vy ale mě se když je tak pěkně nechce vůbec nic a háčkování páchám každý večer co mi síly stačí

Taky máte v jarních i letních úsecích ten samý problém jako já ? V zimě mi to jde od ruky ale teď to vázne a jak vidím krásnou práci tvořilek na FB jde mě hanba fackovat :-) 

Teď budu tvořit setík pro miminko dodělávat polštářek dečku pro babičku dečku pro sebe a do toho čepičku pro sestru a mého Táju Adámek mi řekl že až bude zima, a co jsem čekala už půjde do školy a jen tak na sebe něco chtít nebude :-)  

Nějak moc rychle ten čas letí nedávno v peřince a dnes už je pravou nohou ve škole  :-) 

Tak asi tak zprávy z domova :-)  

Přeji všem krásný týden a těším se na nové příspěvky :-) 

 

Vaše Admin Lucík