Počasí v troubě .-)

26.05.2013 14:01

Máme tady skoro konec května a počasí nám teda moc nepřeje to tedy musím souhlasit, ale pro člověka jako jsem já mi to moc nevadí, tropy jdou vždy mimo mne tak si užívám ještě toho chladu dokud to jde, jakmile začnou tropy bude ze mě troska, která ani nevyleze z bytu..... Rději nebudu rozvádět proč jelikož bych zde strávila hodinou psaní :-) 

 

Jelikož je takhle krásně a sem tam poprchává nutí mě to k tvorbě nejen restů které jsem měla zde na webu ale také v háčkování. Tak jsem se tedy pustila i do práce a plně se tomu věnuji teda pokud mi není ouvej.... Před dvěmi dny jsem se pustila do hračky pro mého Tadeáška tak věřím, že se mu bude líbit a pokud ne tak snad ho potěší i jíná :-)  No a pak mne čeká dodělat dečku pro mojí babičku, která už měla být dávno hotová a já ne a ne se k tomu dokopat bych si nejraději nafackovala :-) 

 

Tak mi držte všichni moc palce aby se mi všechny moje závazky povedly a já našla svůj klid, přeji všem krásný zbytek neděle a těším se na vaše krásné tvorby a nové členky ve Zlatých ručičkách :-)

 

Vaše admin Lucík